-
Το καλάθι αγορών είναι άδειο!
H Εταιρεία alexandraspyratou, (εφεξής «η Εταιρία») επιθυμεί να αποτελεί υποδειγματικό εταιρικό πολίτη και να αποδεικνύει την ευαισθησία και την προσοχή που επιδεικνύει στον χειρισμό και ασφάλεια των προσωπικών δεδομένων των πελατών, προμηθευτών και υπαλλήλων της, τα οποία επεξεργάζεται για την λειτουργία της και την εκτέλεση των εταιρικών της σκοπών.
Η Εταιρία μας αγωνίζεται να διεξάγει τις επιχειρηματικές της δράσεις σε συμφωνία με τις αρχές της ιδιωτικότητας, καθώς πιστεύουμε ότι επιδεικνύουν την ακλόνητη δέσμευσή μας σε δεοντολογικές και υπεύθυνες πρακτικές. Αναγνωρίζουμε ότι η καινοτομία και οι νέες τεχνολογίες οδηγούν σε συνεχείς αλλαγές όσον αφορά τους κινδύνους, τις προσδοκίες και τη νομοθεσία, και γι’ αυτό ακολουθούμε τα πρότυπα ανάληψης ευθυνών για την ιδιωτικότητα και στοχεύουμε στην έγκαιρη προσαρμογή του πώς τα εφαρμόζουμε ως απάντηση στις αλλαγές αυτές.
Η Πολιτική αυτή καθορίζει τα πρότυπά μας για τη διαχείριση και προστασία των Προσωπικών Δεδομένων από ή για λογαριασμό της εταιρίας μας, τα οποία προέρχονται, άμεσα ή έμμεσα, από οποιαδήποτε χώρα στην Ευρωπαϊκή Οικονομική Ζώνη (ΕΟΖ), και την Ελβετία και μεταφέρονται σε οποιαδήποτε άλλη χώρα, συμπεριλαμβανομένων των μεταφορών μεταξύ χωρών της ΕΟΖ. Ισχύουν για τις δραστηριότητές μας σε κάθε χώρα, για κάθε δραστηριότητα που περιλαμβάνει πληροφορίες σχετικά με άτομα που διεξάγουμε σε κάθε θυγατρική μας και κάθε τομέα (συμπεριλαμβανομένων των όποιων διαδόχων της επιχειρηματικότητάς μας), συμπεριλαμβανομένης, αλλά χωρίς να περιορίζεται, της έρευνας, της παραγωγής, των εμπορικών δραστηριοτήτων, της εταιρικής υποστήριξης και των μεταφορών δεδομένων που είναι απαραίτητες για τη διεξαγωγή των παραπάνω δραστηριοτήτων, συμπεριλαμβανομένων, αλλά χωρίς να περιορίζεται σε:
• Εμπορικές δραστηριότητες: αξιολόγηση των αγορών σχετικά με τα προϊόντα μας / διαφήμιση, μάρκετινγκ, πώληση, διανομή και παράδοση των προϊόντων μας / επικοινωνία με τους πελάτες μας και άλλους τελικούς χρήστες των προϊόντων μας / χορηγία και διεξαγωγή δρώμενων / αξιολόγηση και παρότρυνση των συνεταίρων μας να στηρίξουν τις εμπορικές μας δραστηριότητες / συμμόρφωση με τις σχετικές νομικές, ρυθμιστικές ή δεοντολογικές απαιτήσεις.
• Εταιρική υποστήριξη: στρατολόγηση, πρόσληψη, διαχείριση, ανάπτυξη, επικοινωνία με, και αποζημίωση εργαζομένων / παροχή επιδομάτων προς εργαζομένους και των προστατευόμενων μελών της οικογένειάς τους / διεξαγωγή αξιολογήσεων της απόδοσης και των ταλέντων των εργαζομένων / παροχή εκπαίδευσης και άλλων εκπαιδευτικών και αναπτυξιακών προγραμμάτων / διεξαγωγή πειθαρχικών διαδικασιών και διαχείριση παραπόνων εργαζομένων / διαχείριση ανησυχιών σχετικά με την δεοντολογία και την ιδιωτικότητα και διεξαγωγή ερευνών / διαχείριση και εξασφάλιση των φυσικών και εικονικών μας περιουσιακών στοιχείων και υποδομών / προμήθεια και πληρωμή για προϊόντα και υπηρεσίες / πλήρωση των δεσμεύσεών μας σχετικά με το περιβάλλον, την υγεία και ασφάλεια και την εταιρική ευθύνη / επικοινωνία με τα μέσα ενημέρωσης / και συμμόρφωση με τις σχετικές νομικές, ρυθμιστικές ή δεοντολογικές απαιτήσεις.
Η παρούσα Πολιτική ισχύει επίσης και για όλα τα άτομα των οποίων τα δεδομένα επεξεργαζόμαστε, συμπεριλαμβανομένων, αλλά χωρίς να περιορίζεται σε πελάτες, υποψήφιους, τωρινούς και πρώην εργαζόμενους και τους εξαρτωμένους τους, συνεταίρους, επενδυτές και μετόχους, και άλλους ενδιαφερόμενους.
Όλοι οι Εργαζόμενοι της Εταιρίας και τα στελέχη της Διοίκησης έχουν σημαντικές ευθύνες σχετικά με την προστασία της ιδιωτικότητας τις οποίες οφείλουν να τηρούν.
Αναγνωρίζουμε ότι ακούσια σφάλματα και εσφαλμένη κρίση σχετικά με την προστασία των δεδομένων μπορούν να προκαλέσουν κινδύνους για την ιδιωτικότητα των ατόμων και κινδύνους όσον αφορά την υπόληψη, τις διεργασίες, τη συμμόρφωση και τα οικονομικά της Εταιρίας μας. Κάθε εργαζόμενος της Εταιρίας, και άλλα άτομα τα οποία επεξεργάζονται δεδομένα για την εταιρία μας, είναι υπεύθυνοι για την κατανόηση και τήρηση των υποχρεώσεων τους έναντι στην παρούσα Πολιτική και τους υφιστάμενους νόμους.
Οι Αξίες μας και τα Πρότυπα μας σχετικά με την Ιδιωτικότητα
Τηρούμε τις αξίες μας σχετικά με την ιδιωτικότητα σε κάθε τι που κάνουμε και που περιλαμβάνει ανθρώπους, συμπεριλαμβανομένου του πώς εφαρμόζουμε τα πρότυπα ιδιωτικότητας. Οι τέσσερις αξίες ιδιωτικότητας περιλαμβάνουν:
Σεβασμός
Αναγνωρίζουμε ότι οι ανησυχίες σχετικά με την ιδιωτικότητα συχνά σχετίζονται με τα ουσιώδη ερωτήματα του ποιοί είμαστε, πώς βλέπουμε τον κόσμο και πώς ορίζουμε τους εαυτούς μας. Έτσι, προσπαθούμε σκληρά να σεβόμαστε την οπτική και τα ενδιαφέροντα των ατόμων και κοινωνιών και να είμαστε δίκαιοι και διαφανείς στο πώς χρησιμοποιούμε και μοιραζόμαστε πληροφορίες σχετικά με αυτά.
Εμπιστοσύνη
Γνωρίζουμε ότι η εμπιστοσύνη είναι ζωτικής σημασίας για την επιτυχία μας, και έτσι προσπαθούμε σκληρά να δημιουργούμε και να διατηρούμε την εμπιστοσύνη των πελατών, εργαζομένων και άλλων ενδιαφερόμενων, όσον αφορά το σεβασμό και την προστασία των πληροφοριών που σχετίζονται με αυτούς.
Αποτροπή βλαβών
Κατανοούμε ότι η κακή χρήση των πληροφοριών που σχετίζονται με ανθρώπους μπορεί να δημιουργήσει απτές και άυλες βλάβες για τα άτομα, και έτσι προσπαθούμε να αποτρέπουμε φυσικές, οικονομικές βλάβες, βλάβες στην υπόληψή τους ή άλλου είδους βλάβες που σχετίζονται με την ιδιωτικότητα.
Συμμόρφωση
Έχουμε μάθει ότι οι νόμοι και οι κανονισμοί δε συνάδουν πάντα με τις ραγδαίες εξελίξεις της τεχνολογίας, της ροής δεδομένων και των συσχετιζόμενων αλλαγών στους κινδύνους και τις προσδοκίες της ιδιωτικότητας. Έτσι προσπαθούμε σκληρά να συμμορφωνόμαστε με το πνεύμα και τους κανονισμούς της ιδιωτικότητας και των νόμων της προστασίας δεδομένων με τρόπο που επιδεικνύει συνέπεια και λειτουργική επάρκεια για τις επιχειρηματικές μας δράσεις σε παγκόσμιο επίπεδο.
1. Ενσωματώνουμε τα πρότυπα ιδιωτικότητάς μας σε όλες τις δραστηριότητες, διεργασίες, τεχνολογίες και σχέσεις με τρίτα πρόσωπα που χρησιμοποιούν Προσωπικά Δεδομένα. Σχεδιάζουμε ελέγχους ιδιωτικότητας στις επεξεργασίες και τεχνολογίες μας που είναι συνεπείς με τις αξίες και τα πρότυπα ιδιωτικότητάς μας και με την εφαρμοστέα νομοθεσία. Οι 8 αρχές ιδιωτικότητας που περιγράφονται παρακάτω, συνοψίζουν τα πρότυπα ιδιωτικότητας και τις βασικές προϋποθέσεις για επεξεργασίες, δραστηριότητες και τις υποστηρικτικές τους τεχνολογίες σε υψηλό επίπεδο.
2. Θα απευθυνόμαστε έγκαιρα σε αιτήματα σχετικά με τα ατομικά δικαιώματα για πρόσβαση, διόρθωση, τροποποίηση ή διαγραφή Προσωπικών Δεδομένων ή ένσταση στην επεξεργασία Προσωπικών Δεδομένων.
• Πρόσβαση, Διόρθωση και Διαγραφή – Βάση της Ελληνικής Νομοθεσίας τα άτομα έχουν το δικαίωμα στην πρόσβαση Προσωπικών Δεδομένων σχετικά με αυτά, και στην διόρθωση, τροποποίηση ή διαγραφή Προσωπικών Δεδομένων που είναι ανακριβή, ελλιπή ή απαρχαιωμένα. Θα εγκρίνουμε όλες τις αιτήσεις ατόμων για πρόσβαση, διόρθωση και διαγραφή Προσωπικών Δεδομένων. Εάν μια αίτηση πρόσβασης, διόρθωσης ή διαγραφής ορίζεται από υπάρχουσα Νομοθεσία που παρέχει μεγαλύτερη προστασία για τα άτομα, θα εξασφαλίσουμε ότι πληρούνται οι επιπλέον προϋποθέσεις βάση Νομοθεσίας.
• Επιλογή – Σε συμφωνία με τις αρχές ιδιωτικότητας για «Σεβασμό» και «Εμπιστοσύνη», εγκρίνουμε τις ατομικές αιτήσεις ένστασης στην επεξεργασία Προσωπικών Δεδομένων, συμπεριλαμβανομένης, αλλά χωρίς να περιορίζεται σε, την επιλογή μη συμμετοχής σε προγράμματα ή δραστηριότητες στις οποίες τα άτομα είχαν προηγουμένως συμφωνήσει να συμμετέχουν, την επεξεργασία Προσωπικών Δεδομένων σχετικά με αυτά για σκοπούς απευθείας μάρκετινγκ για επικοινωνία που στοχεύει σε αυτά και που βασίζεται σε Προσωπικά Δεδομένα, και για κάθε αξιολόγηση ή λήψη αποφάσεων σχετικά με αυτά, η οποία έχει τη δυνατότητα να τα επηρεάσει σημαντικά, και που γίνεται μέσω της χρήσης αλγορίθμων ή αυτοματοποίησης.
• Εκτός και όπου απαγορεύεται από τη Νομοθεσία, μπορεί να αρνηθούμε την επιλογή όπου μια συγκεκριμένη αίτηση δύναται να παρακωλύσει την ικανότητα της εταιρίας να: (1) συμμορφωθεί με τη Νομοθεσία ή μια ηθική υποχρέωση, συμπεριλαμβανομένης της περίπτωσης να είμαστε υποχρεωμένοι να αποκαλύψουμε προσωπικά δεδομένα ως απάντηση σε έννομα αιτήματα των δημοσίων αρχών, εξαιτίας προϋποθέσεων των αρχών ασφαλείας ή της εθνικής ασφάλειας, (2) να διερευνήσει, να αμυνθεί ή να ζητήσει νομικές αξιώσεις, και (3) να συνάψει συμβόλαια, να διαχειριστεί σχέσεις, ή να επιτελέσει άλλες επιτρεπόμενες επαγγελματικές δραστηριότητες που συνάδουν με τις αρχές της Διαφάνειας και του Περιορισμού του Σκοπού και που εισήχθησαν βάση των δεδομένων των ατόμων που σχετίζονται με αυτά. Εντός δεκαπέντε εργάσιμων ημερών από την όποια απόφαση άρνησης αιτήματος επιλογής σε συμφωνία με την παρούσα Πολιτική, θα καταγράψουμε και θα επικοινωνήσουμε την απόφαση στο αιτούντα.
3. Θα απαντάμε έγκαιρα και θα κλιμακώνουμε όλες τις ερωτήσεις που σχετίζονται με την ιδιωτικότητα, παράπονα, ανησυχίες και το όποιο τυχόν Συμβάν Ιδιωτικότητας ή Συμβάν Ασφαλείας.
• Οποιοδήποτε άτομο, του οποίου τα Προσωπικά Δεδομένα επεξεργαζόμαστε εντός των πλαισίων της παρούσας Πολιτικής, δύναται να θέσει ερωτήσεις, να κάνει παράπονα ή να εκφράσει ανησυχίες στην εταιρία μας οποιαδήποτε στιγμή, συμπεριλαμβανομένου του αιτήματος παροχής λίστας όλων των θυγατρικών της εταιρίας μας που υπόκεινται στην παρούσα Πολιτική. Αναμένουμε ότι οι εργαζόμενοί μας, και τα λοιπά άτομα που εργάζονται για λογαριασμό της εταιρίας μας, θα παρέχουν έγκαιρη ειδοποίηση εάν έχουν λόγο να πιστεύουν ότι ένας εφαρμοστέος νόμος δύναται να τους εμποδίσει από το να συμμορφωθούν με την παρούσα Πολιτική. Οποιαδήποτε ερώτηση, παράπονο ή ανησυχία από ένα Άτομο, ή οποιαδήποτε ειδοποίηση από έναν εργαζόμενο ή άλλο πρόσωπο που εργάζεται για λογαριασμό της εταιρίας μας, θα πρέπει να απευθύνεται στον Υπεύθυνο Επεξεργασίας Δεδομένων:
• με email: info@alexandraspyratou.gr
• με ΤΗΛ: στο +30 210 5691753
• με ταχυδρομείο: Yπεύθυνος Επεξεργασίας Δεδομένων
• Οι εργαζόμενοι και οι συμβασιούχοι είναι υποχρεωμένοι να ενημερώνουν εγκαίρως τον Υπάλληλο Προστασίας Δεδομένων του κλάδου τους, για τις οποιεσδήποτε ερωτήσεις, παράπονα ή ανησυχίες σχετικά με τις πρακτικές ιδιωτικότητας της εταιρίας μας.
• Ο Υπεύθυνος Προστασίας Δεδομένων θα ελέγχει και θα διερευνάει, ή θα συνεργάζεται με τη Νομική Υπηρεσία για να διερευνάει, όλα τα ερωτήματα, παράπονα ή ανησυχίες που σχετίζονται με τις πρακτικές ιδιωτικότητας της εταιρίας μας, είτε αυτά ελήφθησαν απευθείας από τους εργαζομένους μας ή από άλλα άτομα ή τρίτα πρόσωπα, συμπεριλαμβανομένων, αλλά χωρίς να περιορίζονται σε, ρυθμιστικές υπηρεσίες, υπαλλήλους ανάληψης ευθυνών ή άλλες κρατικές αρχές. Θα απαντήσουμε στο άτομο ή οντότητα που έθεσε το ερώτημα, παράπονο ή ανησυχία στην εταιρία μας εντός τριάντα (30) ή κατ’ ανώτατο όριο εντός εξήντα (60) ημερολογιακών ημερών εκτός και κάποιος Νόμος ή αιτών/τρίτο πρόσωπο απαιτήσει απάντηση σε μικρότερο χρονικό διάστημα ή εκτός και οι συνθήκες, όπως μια παράλληλη κρατική έρευνα, απαιτούν μεγαλύτερη χρονική περίοδο. Στην περίπτωση αυτή το άτομο ή ο αιτών/τρίτο πρόσωπο θα ειδοποιηθεί γραπτώς το συντομότερο δυνατόν που η γενική φύση των συνθηκών που συνεισφέρουν στην καθυστέρηση επιτρέπει.
• Ο Υπεύθυνος Προστασίας Δεδομένων, σε συνεργασία με το Νομικό Γραφείο και το Γραφείο Συμμόρφωσης, θα συνεργαστεί με τη ρυθμιστική αρχή ιδιωτικότητας, ως απάντηση σε οποιαδήποτε διερεύνηση, επιθεώρηση ή έρευνα.
• Για παράπονα τα οποία δε δύναται να επιλυθούν μεταξύ της εταιρίας μας και του ατόμου που έκανε το παράπονο, η εταιρία μας έχει συμφωνήσει να συμμετάσχει στις παρακάτω διεργασίες επίλυσης διενέξεων, στη διερεύνηση και επίλυση παραπόνων για την επίλυση διενέξεων σχετικών με την παρούσα Πολιτική.
• Όμως, εάν, σε οποιαδήποτε στιγμή, άτομα που κατοικούν στην ΕΟΖ, ή άτομα των οποίων τα Προσωπικά Δεδομένα υπάγονται στη Νομοθεσία προστασίας δεδομένων της ΕΟΖ και μεταφέρονται εκτός της ΕΟΚ, και τα δεδομένα των οποίων υπόκεινται επεξεργασία σχετική με την παρούσα Πολιτική, έχουν το δικαίωμα, βάση της παρούσας Πολιτικής να επιβάλουν τις προϋποθέσεις της παρούσας Πολιτικής ως δικαιούχα τρίτα πρόσωπα, συμπεριλαμβανομένου του δικαιώματος να αναλάβουν νομική δράση για να διεκδικήσουν αποζημιώσεις για την παραβίαση των δικαιωμάτων τους εξαιτίας της παρούσας Πολιτικής και το δικαίωμα να λάβουν αποζημίωση για βλάβες που προκλήθηκαν από μια τέτοια παραβίαση. Άτομα που κατοικούν στην ΕΟΖ ή άτομα των οποίων τα Προσωπικά Δεδομένα υπάγονται στη Νομοθεσία προστασίας δεδομένων της ΕΟΖ και μεταφέρονται εκτός της ΕΟΖ (για λόγους σαφήνειας, συμπεριλαμβανομένων των ΗΠΑ), δύναται να έχουν αξιώσεις βάση της παρούσας Πολιτικής, από την Εταιρία
• σε δικαστήρια ή στην αρχή προστασίας δεδομένων της χώρας της ΕΟΖ από την οποία τα Προσωπικά τους Δεδομένα μεταφέρθηκαν, ή
• σε Ελληνικά δικαστήρια ή στην Ελληνική Αρχή Προστασίας Δεδομένων.
• Η εταιρία μας θα απαντήσει στο άτομο ή την οντότητα που έθεσε το ερώτημα, παράπονο ή ανησυχία στην εταιρία μας εντός τριάντα (30) ημερολογιακών ημερών εκτός και κάποιος Νόμος ή αιτών/τρίτο πρόσωπο απαιτεί απάντηση σε μικρότερο χρονικό διάστημα ή εκτός και οι συνθήκες απαιτούν μεγαλύτερο χρονικό διάστημα, και στην περίπτωση αυτή το άτομο ή το τρίτο πρόσωπο θα ειδοποιηθεί γραπτώς.
Όροι που πρέπει να γνωρίζετε
• Ανωνυμοποίηση. Η μεταβολή, αποκοπή, εξάλειψη ή άλλος περιορισμός ή μετατροπή των Προσωπικών Δεδομένων ώστε να καταστεί αδύνατη η χρήση τους για αναγνώριση, εντοπισμό ή επικοινωνία με το άτομο.
• Νομοθεσία. Όλοι οι νόμοι, κανόνες, ρυθμίσεις και εντολές γνωμοδοτήσεων που έχουν την ισχύ νόμου σε οποιαδήποτε χώρα δρα η εταιρία μας ή στην οποία τα Προσωπικά Δεδομένα υπόκεινται επεξεργασία από ή για λογαριασμό της εταιρίας μας.
• Προσωπικά Δεδομένα. Όλα τα δεδομένα για ένα αναγνωρισμένο ή μη αναγνωρισμένο άτομο, συμπεριλαμβανομένων των δεδομένων που αναγνωρίζουν το άτομο ή που θα μπορούσαν να χρησιμοποιηθούν για να το αναγνωρίσουν, εντοπίσουν, παρακολουθήσουν ή επικοινωνήσουν μαζί του. Τα Προσωπικά Δεδομένα περιλαμβάνουν εξίσου τις πληροφορίες άμεσης αναγνώρισης όπως όνομα, αριθμό αναγνώρισης ή μοναδικό τίτλο εργασίας, και τις πληροφορίε&